نوشته شده توسط : تینا

هتلهای سه ستاره معروف دبی

 

هتل صدف دبی یک هتل ۳ ستاره می باشد که با توجه به قیمت از امکانات و خدمات خوبی برخوردار است.این هتل در منطقه دیره و نزدیک به میدان ماهی واقع شده است که از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی برای مسافرین تور دبی حدود ۱۴ دقیقه می باشد همچنین با یک پیاده روی می توان به بازار مرشد رسید.هتل صدف (Sadaf) دارای یک رستوران بین المللی می باشد که در آن اکثر غذاها طبخ و سرو میشوند. اتاق های این هتل در حد یک هتل ۳ ستاره بسیار مناسب هستند و از محیط خوب و زیبایی برخوردارند .همچنین اتاق های هتل صدف (Sadaf) دارای سرویس ۲۴ ساعته هم می باشند.

امانات رفاهی این هتل برای مسافرین تور دبی آبان 94 شامل :

رستوران, خشکشویی, استخر سرباز, استخر سرپوشیده, جکوزی, باشگاه بدنسازی, تنیس, بیلیارد, ساحل اختصاصی, ورزشهای آبی, اجاره دوچرخه, اینترنت رایگان, ماساژ, سونا, سرویس رایگان رفت و آمد, تنیس, استخر ویژه کودکان, سالن بازی ویژه کودکان , بیلیارد و .... می باشد.

 

 

 

هتل لند مارک یکی  از مجلل ترین هتل های 3 ستاره دبی می باشد که در منطقه دیره ، خیابان عمر بن خطاب و میدان الناصر واقع شده است و در مجاورت مراکز تجاری و بانک ها قرار داشته و دارای ساختمانی با معماری معاصر می باشد . موقعیت قراگیری هتل و نزدیکی به سینما ، مراکز دیدنی و خرید ، از برتری های این هتل مجهز به شمار می رود . دو ایستگاه اتوبوس در مقابل هتل وجود دارد که گردشگران تور دبی را به سمت بازار طلا هدایت می کنند . پذیرش سریع ، جو صمیمانه ، رفتار محترمانه پرسنل و مدریت کار آمد هتل سبب شده تا این هتل سه ستاره از محبوبیت زیادی بین گرشگران تور دبی برخوردار باشد  . هتل لند مارک از 168 اتاق استاندارد ، پاک و بدون سیگار تشکیل شده است . برخورداری از دکوراسیونی مدرن ، طبقه های چوبی و استفاده از رنگ هایی ملایم فضای اتاق ها را برای مسافران تور دبی 94 رویایی کرده است.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره معروف دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

تفریحات معروف در دبی

تور بالن سواری دبی یکی از بهترین و محبوب ترین تفریحات تور دبی می باشد که شما می توانید به دور از زرق و برق شهر از بالن سواری هیجان انگیز بر فراز اقیانوسی از شن روان لذت ببرید و نظاره گر واحه های سبز زمردی، غزال های آفریقایی، آهو های سرگردان، شترها و همچنین طلوع بی نظیر آفتاب از پشت کوهستان Hajjar باشید و میهمان نوازی گرم مردم کویر را تجربه کنید. بهره بردن از این تفریح برای مسافران تور دبی سرشار از هیجان می باشد.و تمام این هیجانات تنها ۳۰ دقیقه از برج الخلیفه فاصله دارد.شما مي توانيد از درون بالن كه به ملايمت در هوا شناور است، هواي خنك سپيده دم را در حالي كه در ارتفاع چند متري بر فراز ريگزار سرخ شناور هستيد، حس كنيد و با شگفتي چشم اندازهايي را كه زيرپايتان پديدار مي شود را تماشا كنيد. در این سفر صحرا را از جايي ببينيد كه كمتر كسي ديده است و بيابان عظيم را بنگريد و به تماشاي كوههاي نا هموار هاجر در شرق بپردازيد و افق مدرن دبي را در غرب، نظاره كنيد. هزینه بلیط برای مسافران تور دبی تعطیلات مهر 94 شامل سرویس رفت و آمد از هتل، 1 ساعت بالن سواری و نوشیدنی سبک میباشد.

 

 

 

یکی از لذت بخش ترین تفریحات دبی که گردشگران تور دبی باید برای استفاده از این تور باید حتما وقت رزرو کنند و مسلما به دلایل امنیتی کپی گذر نامه خود را همراه داشته باشند تور هلیکوپتر دبی است .تماشای دبی با پرواز هلیکوپتر بر فراز آسمان دبی تجربه ای خاص و خاطره انگیز است. با پرواز بر در آسمان دبی میتوانید این منطقه را با تمام دیدنی های دبی ،هتل های دبی از جمله هتل 7 ستاره جهان ،هتل برج العرب، جزایر پالم دبی ببینید.با پرواز بالای جزیره جهان که به شکل قاره ها و کشورهای جهان است حس خوشایندی به مسافران تور دبی دست میدهد.مدت این تور به طور معمول 15 دقیقه بود و غالب پرواز ها با 4 یا نهایتا 5 مسافر انجام خواهد شد. برخی آژانس های مسافرتی که خدمات تور دبی  پاییز 94 را ارائه می دهند،تخفیف هایی برای تور هلیکوپتر در نظر میگیرند.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات معروف در دبی , تفریحات دبی , بهترین تفریحات دبی , تفریحات جذاب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

پارکهای معروف دبی

 

پارک زعبیل دبی به عنوان یکی از مراکز مهم تفریحی در دبی به شمار می رود که عصرها مملو از توریست های تور دبی است که برای گذران اوقات فراغت به دبی می روند.این پارک دبی دارای انواع امکانات تفریحی متنوعی است. برای نمونه فضای سبز بسیار وسیع آن محل نشستن اهالی است و هیچ گونه محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد.از ویژگی های ممتاز این مرکز تفریحی و پارک زیبا، وجود مرکز تجاری مشهور دبی در نزدیکی آن است. در تور لحظه آخری دبی حتما از این پارک دیدن کنید.خیابان مشهور کرامه نیز در نزدیکی پارک واقع است. منظره خور دبی نیز از پارک قابل مشاهده است. سالن تئاتر دبی ۳ در این پارک گنجایش ۲۰۰۰ نفر را دارد که محل مناسبی برای همایش های ملی سالانه است.

 

 

باغ معجزه دبی در روز ولنتاين ۲۰۱۳ از باغ بسیار زیبایی در میان صحرای گرم دبی رونمایی شد. این باغ که باغ معجزه نام گرفته است، یکی از جاذبه های گردشگری و دیدنی تور دبی 94 به حساب می آید که بسیار دیدنی است.گفتنی است که این محیط زیبا از ۴۵ میلیون گل درست شده است. این باغ دارای طولانی ترین دیوار گل در دنیا است به همین دلیل، نامزد ثبت رکورد گینس است. علاوه بر تنوع گل ها، باید بدانید که مهندسی طراحی گل ها و درخت ها نیز خود نوعی جاذبه ی گردشگری تور دبی به حساب می آید که افراد هنرمند را به وجد می آورد. حلقه های زیبای گل که به شکل قلب و هلالی ساخته شده اند، محیط را بسیار زیبا کرده اند.این باغ دارای مناطق مختلفی است که هر کدام از باغ ها دارای طرح های خاص خود هستند که در محوطه های عمودی و افقی با چترهای سایه ای رنگارنگ پوشیده شده اند.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارکهای معروف دبی , دیدنی های دبی , جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 شهريور 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد